Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s попередила про припинення співпраці з IBM у сфері автоматизації замовлень не пізніше 26 липня поточного року, пише видання Restaurant Business.
На цьому тлі компанія припинить тестування штучного інтелекту у своїх системах обслуговування за кермом (Drive-thru). McDonald’s почала випробування технології в більш ніж 100 ресторанах з 2021 року. У компанії розраховували, що чат-бот для голосових замовлень прискорить обслуговування клієнтів.
Наприкінці минулого року Bloomberg повідомило, що McDonald’s звернулася до Google із проханням створити чат-бота, який допоможе працівникам ресторанів отримувати швидкі відповіді на робочі запитання. Рішення під назвою Ask Pickles має надавати працівникам рекомендації, щоб потенційно підвищити продуктивність у вимогливій до часу сфері швидкого харчування.
У травні Google уклала партнерську угоду з конкурентом McDonald’s – Wendy’s, яка торік почала тестування ШІ у своїй службі доставки, а пізніше розширила це випробування. Інші компанії у сфері швидкого харчування також тестують або вже впровадили технології ШІ у своїй роботі. Йдеться про Checkers and Rally’s, Hardee’s, Carl’s Jr., Krystal, Dunkin і Taco John’s.
Залишити коментар