У Microsoft відтворили культовий шутер Quake II 1997 року повністю всередині нейромережі. ШІ-модель Muse обробляє дії користувача і генерує оточення, ворогів, постріли та ефекти в реальному часі. Для навчання моделі використовували тиждень геймплею людей.

Незважаючи на схожість нейромережевого Quake з оригіналом, повноцінно грати в нього складно. Відвернувшись, гравець може потрапити в замкнену кімнату або телепортуватися в іншу точку карти. Лічильники здоров’я і шкоди часто працюють некоректно, а об’єкти пропадають з кадру. Усе це наслідок невеликого контексту. У кожен момент гра «пам’ятає» тільки 9 попередніх кадрів, а всі попередні події забуваються.
Проте вороги, як і належить, реагують на попадання гравця, а постріли можуть підірвати бочки з пальним. Завдяки різноманітності навчальних даних гравці можуть навіть потрапити в секретні локації з оригінальної гри. Розробники закликають сприймати ШІ-Quake насамперед як демонстрацію можливостей моделі, а не повноцінну гру.
Але в майбутньому технологія може дати можливість запускати класичні ігри на будь-яких сучасних платформах, вважає генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер.
🔫 Спробувати Quake II від ШІ можна тут – працює прямо в браузері.
Залишити коментар